A Magyarországi Internet Szolgáltatók Tanácsa Tudományos Egyesület (1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 9.) – a továbbiakban: ISzT, nyilvános ajánlattételi felhívást tesz közzé, alábbiakban részletezett beszerzési eljárásban való részvételre.
1. A beszerzési eljárás tárgya
Meglévő szoftver forráskódjának átvétele, és a szoftver karbantartása-továbbfejlesztése (maintenance).
2. A szoftverrel kapcsolatos információk
- A szoftver neve, mely élesben, online működik: Egységes Panaszkezelő Rendszer (EPR). Az EPR a .hu domain nevekkel kapcsolatos panaszok és alternatív vitarendezési eljárások folyamatait támogatja.
- Az EPR Java programnyelven került megírásra, a forráskód rendelkezésre áll, ez az ISzT tulajdonát képezi.
- A rendelkezésre álló dokumentumok:
- a szoftver specifikációja,
- részletes felhasználói kézikönyv minden felhasználó típusra,
- a panaszos és panaszolt felhasználók kézikönyve itt található.
- Az EPR egy másik szoftverrel, a domain regisztrációs rendszerrel (DRR) automatizált API összeköttetéssel kommunikál. Az API fejlesztője a DRR fejlesztője, az ISzT Nonprofit Kft. A DRR jelenlegi verziója, valamint a még fejlesztés alatt álló új verzió (a továbbiakban: ngDRR) eltérő API-t tesz szükségessé az EPR-rel. Rendelkezésre áll a részletes dokumentáció, mely az eltéréseket tárgyalja, valamint a jelenlegi és az új API-t leíró fájl.
- A jelen felhívásban említett, nem publikus dokumentumokat titoktartási nyilatkozat aláírása után küldjük meg az ajánlattételre jelentkezőknek.
3. A nyertes vállalkozó feladatai
- A szoftver továbbfejlesztési feladatainak ellátása az ISZT specifikációja alapján (maintenance)
- Adminisztrátori támogatás (konfiguráció, adatbázis vizsgálata, panaszok kezelése, helpdesk jellegű támogatás)
- Rövid távú, első fejlesztési feladat:
- Fejlesztés: a rövid távú fejlesztési feladat egy olyan új EPR verzió létrehozása (a továbbiakban ngEPR) mely az új API követelményeknek megfelelően kommunikál az ngDRR-el.
- Az ngEPR éles és teszt verzióinak telepítéséhez és működéséhez az ISzT – az EPR-től függetlenül – biztosít virtuális szerver infrastruktúrát.
- A fejlesztés tervezett határideje: 2025 február 20.
- A letesztelt, éles működés megkezdése: 2025. március 20., aznap a jelenlegi DRR leáll és néhány órával később elindul az ngDRR. A jelenlegi EPR szintén leáll, az adatok exportálásra kerülnek a jelenlegi fejlesztő által, és importálásra kerülnek az ngEPR-be. Amennyiben az ngDRR indulása és működése sikeres, akkor elindul az ngEPR. Amennyiben az ngDRR indulása sikertelen, újraindul a DRR és újraindul az EPR. Ez utóbbi esteben az átállás egy későbbi időpontban fog megvalósulni.
- A jelenlegi EPR verzió üzemeltetését a nyertes vállalkozónak semmilyen esetben nem szükséges átvennie.
4. A beadandó ajánlat kötelező elemei
- az ajánlattevő neve, székhelye és adószáma,
- árajánlat, mely tartalmazza az fejlesztési, együttműködési óradíjat, a rövid távú fejlesztési feladat egyszeri díját, valamint minden olyan díjtételt, amit a nyertes vállalkozó érvényesíteni kíván,
- reakcióidőket (ajánlatkérés, támogatási kérés, hibajavítási SLA),
- fizetési feltételeket ,
- az ajánlat érvényességi ideje (minimum 90 nap),
- későbbi díjemelési feltételeket (évente maximum egy emelést fogadunk el, 60 napos értesítés mellett),
- az együttműködés javasolt módszerét, ügymenetét,
- legalább 3db, a beszerzés volumenének nagységrendileg megfelelő, telefonon leinformálható referencia,
Előnyt jelent, ha az ajánlattevő szerződés tervezetet csatol.
5. Az ISzT kapcsolattartója
Graur Tamás, kiiras@iszt.hu
6. A beszerzési eljárás ütemezése, határidők
- a felhívás közzétételének napja: 2024. november 13.
- kérdések és válaszok, előzetes egyeztetés: 2024. november 27.
- az ajánlatok benyújtásának határideje: 2024. december 4.
- döntés: 2024. december 11.
7. Az ajánlatok benyújtásának módja
Elektronikus levélben a kiiras@iszt.hu email címre.
Egy ajánlat akkor tekinthető időben benyújtottnak, ha az a megadott határidőig beérkezett.
8. Az ajánlatok értékelésének módja
Az értékelés elsődleges szempontja az ISzT számára összességében legelőnyösebb ajánlat.
9. Egyéb, a felhívással kapcsolatos információk
- Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő összes költség az ajánlattevőt terheli.
- A felhívásban kért információk benyújtásáért az ajánlattevő felel. Nem kielégítő információk következménye az ajánlat érvénytelenné nyilvánítása lehet. Ajánlattevő felelőssége, hogy az ajánlat benyújtásához szükséges valamennyi információt a rendelkezésre álló idő alatt beszerezze, és hogy ajánlatát ezek ismeretében tegye meg.
- ISzT az ajánlatok beérkezését követően dönthet úgy, hogy a beszerzési eljárást sikertelennek nyilvánítja eredményhirdetés nélkül és az eljárást lezárjak.
- ISzT fenntartja a jogot, hogy kiírás és a benyújtott ajánlatok keretei között megítélése szerint számára összességében a legkedvezőbb érvényes ajánlatot benyújtó ajánlattevővel kössön szerződést, az eredmény kihirdetésével a nyertes ajánlattevőnek nem keletkezik joga a szerződéskötésre.
- A benyújtott ajánlatok egyes részeit vagy annak egészét az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatával üzleti titoknak minősítheti. Ebben az esetben az ISzT – hacsak jogszabály ettől eltérően nem rendelkezik – vállalja, hogy az üzleti titkot nem hozza nyilvánosságra, vagy harmadik fél (kivéve az ISzT egyesület tagjait és felügyelőbizottságának tagjait) tudomására.
10. Kizáró okok
Nem fogadható el ajánlat olyan gazdasági szereplőtől:
- aki nem rendelkezik rendezett munkaügyi kapcsolatokkal,
- aki gazdasági, vagy szakmai tevékenységével kapcsolatban bűncselekményt követett el és a bűncselekmény elkövetése jogerős bírósági ítéletben megállapítást nyert, vagy akinek a tevékenységét a büntetőjogi intézkedésekről szóló törvény alapján a bíróság jogerősen korlátozta mindaddig, amíg a hátrányok alól nem mentesült,
- akinek tevékenységét felfüggesztették,
- aki végelszámolás, csődeljárás, felszámolás alatt áll,
- aki az ajánlatkérésben előírt adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése során a valóságnak nem megfelelő adatot szolgáltat (hamis adat), illetve hamis adatot tartalmazó nyilatkozatot tesz.